| home | marketing | impressum | login |
zdravlje zdrava ishrana vesti fitoterapija rak dijabetes lekovito bilje lecenje biljem nega tela bolesti istrazivanja nove tehnologije
info pregled nauka i tehnika zdravlje memento
magazin bolesti lekovito bilje
:: Zdravlje magazin
Vesti
Ishrana
Bolesti
Nega tela
Alternativa i fitoterapija
Imajte u vidu
Istraživanja i nove tehnologije
Teme
Najčešća pitanja


 
:: Alternativa i fitoterapija
Je li crni caj dobar ili loš?
[ 25 01 2007 ]
[ www.herbateka.co.yu ] - Svakodnevno uživanje u caju u razumnim kolicinama nije štetno, cak štoviše, pogoduje zdravlju i pomaže postizanju optimalnog stupnja hidracije, a da ne bi pretjerali s unosom kofeina putem crnog caja, dnevni maksimum je 8 šoljica. Dnevni unos crnog caja trebao bi biti ogranicen na 8 šoljica Dnevno konzumiranja 3 ili više šoljica crnog caja zasigurno smanjuje rizik od koronarne bolesti srca. Nakon vode caj je najcešce pijena tekucina. U usporedbi s Azijcima koji u njemu uživaju vec vekovima, Britanci ga piju tek od nedavno (350 godina). Brojna istraživanja o dejstvu caja na ljudsko zdravlje daju razlicite rezultate, pa bi bilo dobro znati koji je konacan zakljucak. Time su se pozabavili britanski naucnici u novom broju casopisa European Journal of Clinical Nutrition. Njihovo istraživanje je finansirao The Tea Council, ali oni se zaklinju da su zadržali objektivnost. Dakle, pregled relevantnih studija objavljenih u poslednjih 15 godina pokazuje da dnevno konzumiranja 3 ili više šoljica crnog caja zasigurno smanjuje rizik od koronarne bolesti srca. Moguci mehanizam delovanja je antioksidativna aktivnost polifenola caja. Što se tice karcinoma, osteoporoze i karijesa, postoje naznake o blagotvornom dejstvu caja, ali dokazi nisu dovoljno jaki.U svakom slucaju, svakodnevno uživanje u caju u razumnim kolicinama nije štetno, cak štoviše, pogoduje zdravlju i pomaže postizanju optimalnog stepena hidracije, a da ne bi preterali s unosom kofeina putem crnog caja, dnevni maksimum je 8 šoljica.
prethodna strana verzija za štampu pošalji kao email

Najnovije

[ 27 08 2010 ] [ Istraživanja i nove tehnologije ]
»Zagađenost vazduha uzrok moždanih udara

[ 27 08 2010 ] [ Vesti ]
»Spor oko istraživanja matičnih ćelija

[ 23 08 2010 ] [ Nega tela ]
»Tonik hidrira, a krema hrani kožu

[ 13 08 2010 ] [ Istraživanja i nove tehnologije ]
»Psi mogu da "nanjuše" rak

[ 27 07 2010 ] [ Alternativa i fitoterapija ]
»Valerijana može da ošteti jetru, a aloja bubrege

[ 16 07 2010 ] [ Ishrana ]
»Pesticidi proterani sa domaćih tezgi

[ 16 07 2010 ] [ Vesti ]
»Inspekcija ne zna uzrok smrti devojke

[ 16 07 2010 ] [ Bolesti ]
»Gojaznost povećava rizik od dijabetesa

[ 13 07 2010 ] [ Teme ]
»U šumadijskim bunarima streptokoke i ešerihija

[ 12 07 2010 ] [ Nega tela ]
»Solarijum izaziva rak

info pregled info pregled
Pada dinar, pada standard…
Rast industrijske proizvodnje u SAD
Rast cena hrane
Bez poskupljenja struje i gasa
Vrlo skupa katastrofa
Vaš indeks telesne mase
masa u [kg]
visina u [cm]

saznajte više »
http://www.pregled.com/rss/vesti.xml Pregled vesti
http://www.pregled.com/rss/nauka.xml Pregled nauka
http://www.pregled.com/rss/zdravlje.xml Pregled zdravlje
 
Pregled.com - Informacioni sistem za praćenje i analizu medija
e-mail: info@pregled.com

© PlumDesign, powered by PlumDesign