IZLOG MEDICINSKIH ISTRAŽIVANJA 31 [ 05 08 2012 ]
[ www.pregled.com ] -
RAK DOJKE
Nemacki institut za istrazivanje raka i Univerzitetska bolnica u Hamburgu objavili su rezultate studije kojom je dokazano da visok nivo D vitamina u organizmu štiti od raka dojke. Vitamin D ima preventivan uticaj na rak dojke, jer poništava podsticajno delovanje estrogena na razvoj tumorskih celija. Zaštitni ucinak D vitamina jaci je kod zena koje nisu uzimale hormone za ublazavanje simptoma menopauze.
KONZUMIRAJTE OSUNČANU VODU,TO JE ISTO KAO DA STE SE SUNČALI
PETAR JOVANOVIC www.zdravlje.de