| home | marketing | impressum | login |
zdravlje zdrava ishrana vesti fitoterapija rak dijabetes lekovito bilje lecenje biljem nega tela bolesti istrazivanja nove tehnologije
info pregled nauka i tehnika zdravlje memento
magazin bolesti lekovito bilje
:: Zdravlje magazin
Vesti
Ishrana
Bolesti
Nega tela
Alternativa i fitoterapija
Imajte u vidu
Istraživanja i nove tehnologije
Teme
Najčešća pitanja


 
:: Ishrana
Vino sprečava osteoporozu?
[ 09 08 2012 ]
[ www.b92.net ] - edna do dve čaše vina dnevno mogle bi da budu blagorodne kao i lekovi protiv osteoporoze.

Prema novom istraživanju međunarodnog tima stručnjaka, redovno umereno uzimanje alkohola posle menopauze pomaže u održavanju čvrstine kostiju dok se uzdržavanje od alkohola povezuje sa većim rizikom od dobijanja osteoporoze.

Stotine hiljada žena u postmenopauzi uzimaju lek žbisfosfonat” kako bi sprečile slabljenje kostiju, ali umereno uzimanje alkohola bi takođe moglo da pomogne, piše u studiji objavljenoj u žurnalu Menopause.

Studija istraživača sa Univerziteta u Oregonu pokazala je da su žene koje su uzimale 19 g alkohola dnevno - oko dve manje čaše vina - imale jače kosti, tj. bolji odnos između žstarih” i žnovih” kostiju. Kada su prestale da piju, ova žkoštana ravnoteža” se narušila.

Alkohol jača gustinu minerala u kostima pa tako poboljšava ravnotežu između nestanka stare koštane mase i nastanka nove, što je i glavni uzrok osteoporoze kod starijih žena. Naučnici naročito preporučuju vino i pivo.

Osteoporoza se često naziva žtihom bolešću” jer nema simptoma koji prethodne frakturama, a jednom kada osoba slomi kost, rizik novog lomljena dramatično raste.

Iako umereno uzimanje alkohola može da ima efekte kao i uzimanje žbisfosfonata”, naučnici uozoravaju da ne treba preterivati sa količinom.
LEKOVITO BILJE www.zdravlje.de

prethodna strana verzija za štampu pošalji kao email

Najnovije

[ 22 05 2013 ] [ Nega tela ]
»Rekonekcija: Isceljivanje duše, tela i uma

[ 22 05 2013 ] [ Ishrana ]
»Masna hrana izaziva umor?

[ 22 05 2013 ] [ Ishrana ]
»Omega-3 suplementi i bolesti

[ 22 05 2013 ] [ Istraživanja i nove tehnologije ]
»Penzionisanje loše utiče na zdravlje

[ 22 05 2013 ] [ Nega tela ]
»Akupresura: Stisak koji pegla bore

[ 21 05 2013 ] [ Ishrana ]
»Rešite ove probleme sa pravom hranom

[ 21 05 2013 ] [ Istraživanja i nove tehnologije ]
»Otkrivena tajna zašto žene žive duže od muškaraca

[ 21 05 2013 ] [ Istraživanja i nove tehnologije ]
»Gen krivac za gojaznost kod žena

[ 20 05 2013 ] [ Nega tela ]
»Koža memoriše sve loše uticaje

[ 20 05 2013 ] [ Alternativa i fitoterapija ]
»Zova: Eliksir za celo telo

info pregled info pregled
Srbija počela pripreme za nuklearku?
Kubanci od danas imaju pravu na miktrotalasne rerne i klime - See more at: http://www.danas.rs/danasrs/iz_sata_u_sat/kubanci_od_danas_imaju_pravu_na_miktrotalasne_rerne_i_klime.83.html?news_id=60851#sthash.HqVsN0ZB.dpuf
Penzija hrani trećinu Srbije
Potvrđena optužnica protiv Dulića i Drobnjaka
OPASNO: Doneli deklaraciju Vojvodine, a onda će menjati Ustav!
Vaš indeks telesne mase
masa [kg]
visina [cm]

saznajte više »
http://www.pregled.com/rss/vesti.xml Pregled vesti
http://www.pregled.com/rss/nauka.xml Pregled nauka
http://www.pregled.com/rss/zdravlje.xml Pregled zdravlje
 
Pregled.com - Informacioni sistem za praćenje i analizu medija
e-mail: info@pregled.com

© PlumDesign, powered by PlumDesign